Garantievoorwaarden

Balleterie levert kwaliteitsproducten die lang mee gaan. Zij staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product een defect vertoont, dan kun je een beroep doen op de fabrieksgarantie. Onze leveranciers bieden één maand garantie op alle producten. Mocht jouw product binnen deze garantieperiode gebreken vertonen, dan kun je het product kosteloos retourneren en laten vervangen.

Balleterie zal nooit een product repareren maar te allen tijde voorleggen aan de fabrikant. Deze beoordeelt de schade en zal eventueel een vervangend product ter beschikking stellen.

Voorwaarde om gebruik te maken van de garantie is dat het product is gebruikt en behandeld volgens de gebruiksaanwijzing.

Uitgesloten van garantie

  • slijtage als gevolg van (normaal) gebruik;
  • schade van buitenaf;
  • het barsten van (lak)leer;
  • dansschoenen die gebruikt zijn voor een ander doel dan waarvoor ze gemaakt zijn;
  • dansschoenen die op ruwe opervlaktes zijn gedragen, anders dan een dansvloer;
  • slijtage aan de neus, hak en zool van dansschoenen;
  • defecte ritsen als gevolg van ruw gebruik;
  • halen in panties.

Wat te doen?

  1. Vul een retouraanvraag in;
  2. Selecteer “artikel beschadigd” en geef een zo duidelijk mogelijke omschrijvingen van de beschadiging en oorzaak van beschadiging;
  3. Na bevestiging zend je het artikel retour;
  4. Balleterie neemt contact op met de leverancier van het product;
  5. Binnen 14 dagen na retour ontvangst van de beschadigde producten neemt Balleterie contact met je op en bespreken wij de mogelijkheden dan wel afhandeling.